Reklama internete

Moodle Logo

Kas yra reklama internete

Reklama internete – vienas iš veiksmingiausių būdų greitai ir tiksliai pasiekti klientus, bet kokia kalba ir bet kurioje pasaulio vietoje. Šiuo metu yra daug įvairių reklamos internete sprendimų. Parinksime jums tinkamiausią, - Susisiekite.

Nuo ko pradėti?

Norint reklamuotis internete, visų pirma reikia internete įsikurti. Kitaip tariant reikalingas URL (interneto www...) domeno adresas kuris būtų viešai pasiekimas naudojantis interneto naršyklėmis iš bet kurio įrenginio. Į jį vėliau bus kreipiamas lankytojų srautas. Ir nors tai tik reklamos internete pradinis etapas, tačiau jis labai svarbus.

Domenas turi būti susijęs su reklamuojamu produktu, paslauga, asmeniu ar prekės ženklu. Padėsime jį išsirinkti, įsigyti ar susikurti.

Reklamos internete būdai pagal išteklius

Internete daug įvairių reklamai tinkamų resursų, todėl turime apsibrėžti tuos kurie mums labiausia tinkami pagal pageidaujamą rezultatą. Ir pagalvoti apie priemones kuriomis galėsime pamatuoti reklamos veiksmingumą (t.y. parduotos prekės, užsakytos paslaugos, lankytojų srautas, parodymų skaičius).

Dažniausia naudojami reklamos internete ištekliai:

  • Interneto svetainė arba e. parduotuvė
  • Socialiniai tinklai
  • Google reklama (SEM, SEO)
  • Reklamos skelbimų svetainės ir katalogai
  • Reklamos skydeliai (banneriai)
  • Straipsniai ir publikacijos

Interneto svetainės ar e. parduotuvės sukūrimas

Kiekviena interneto svetainė turi savo unikalų interneto adresą (URL), kuris gali būti įsigyjamas iš domenų pardavėjų (KTU, Hostex, Interneto vizija ir kt.) arba gaunamas e. komercijos platformose (Shopify, Etsy, Amazon ir kt.), taip pat ir įprastų interneto svetainių atveju, domeną galite įsigyti arba naudotis tokiomis platformomis kaip Wordpress, Wix, Google Website ir k.t..

Skirtumas tarp individualaus, - tik jums skirto, jūsų susikurto, domeno ir platformų teikiamo yra domeno sudėtis. Dažnai, domene atsiranda platformos teikėjo priedėliai, tačiau beveik visi platformų teikėjai turi mokamus planus kaip šį klausimą išspręsti. Kitas patogus dalykas yra dizaino sprendimai siūlomi platformų teikėjų, - jeigu jie pasirodys tinkami, nereikės dėl to rūpintis, bet prireikus labiau individualizuoti išvaizdą ar funkcijas gali būti keblu arba neįmanoma to padaryti.

Galutinai apsisprendę, turėsite savo interneto svetainės pavadinimą (domeną) ir galėsite į jį kreipti lankytojų srautą.

Socialiniai tinklai, kaip reklamos internete būdas

Reikia paminėti, kad vien turint socialinio tinklo paskyrą, jau turėsime ir URL kurį taip pat galime reklamuoti (kreipti į jį lankytojų srautą). Tačiau kai kurie socialiniai tinklai yra nepilnai funkcionalus prie jų neprisijungusiems naudotojams, bet jeigu mūsų auditorija yra būtent ši, socialinio tinklo paskyros gali pakakti norimiems rezultatams pasiekti ir pamatuoti. Dauguma socialinių tinklų turi verslui ir reklamai pritaikytus įrankius.

Socialinis tinklas iš esmės yra auditorija kurią reikia sudominti. Skirtinguose socialiniuose tinkluose auditorijos gali skirtis. O kad pritraukti ir išlaikyti auditoriją reikės kurti turinį, kuris turės būti kažkieno parengiamas. Tam bus reikalingas resursai. Parengtam turiniui, ir/arba jūsų URL galima bus naudoti tinklo reklamines priemones.

Reklamines priemones galėsime naudoti nepriklausomai ar turime auditoriją ir tiesiog užsakome reklamą pasirinktame socialiniame tinkle.

Google reklama

Google ir kitos interneto paieškos sistemos turi savo marketingo/rinkodaros priemonės kurios dažnai trumpinamos kaip SEM (Search Engine Marketing). Google tai AdWords, - įrankis kurio pagalba galime užsakyti, sukurti, kontroliuoti ir stebėti reklamos kampanijas. Jos gali būti tekstinės, tekstinės ir vaizdinės, video. Gali būti publikuojamos tik Googel arba ir partnerių reklaminėse aplinkose.

Google reklamos kampanijų tikslas gali būti pritraukti interneto svetainės lankytojus, paskatinti įsigyti prekę ar paslaugą, padidinti prekės ženklo ar asmens žinomumą.

Kitas su interneto paieškos sistemomis siejamas trumpinys, - SEO (Search Engine Optimization / Optimizavimas Paieškos Sistemoms). Optimizavimas reiškia pri(si)taikymą prie Google, Bing, Yandex ir k.t. rekomenduojamų gairių turinio apipavidalinimui ir prieinamumui internete.

Iš čia atsiranda dvi SEO reklamos kampanijų kryptys OnPage ir OffPage. Techninė ir turinio dalis pačioje interneto svetainėje. Ir darbas nukreiptas į interneto svetainės lankytojų pritraukimą iš kitų interneto svetainių bei socialinių tinklų.

SEO kaip ir SEM reklamos kampanijų tikslas yra sudominti ir išlaikyti lankytoją, paskatinti įsigyti arba padidinti žinomumą. Geriausias rezultatas klientui pasiekiamas kombinuojant abi reklamos priemones. SEM – kiek moki tiek turi. SEO – sumokėjai, rezultatas ilgalaikis.

Reklamos sprendimai

Interneto svetainės

Kuriame interneto svetaines ir e.parduotuves. Teikiame priežiūros ir administravimo paslaugas.

Socialiniai tinklai

Vykdome periodines kampanijas socialiniuose tinkluose, valdome paskyras, integruojame e.parduotuves

Google reklama ir SEO

Teikiame interneto svetainių optimizavimo paieškos sistemoms paslaugas. Administruojame SEM (AdWords)

Išoriniai straipsniai

Rašome SEO tekstus. Publikuojame straipsnius su nuorodomis partnerių portaluose.